Media Club bude prodávat už i Atmedii

V rámci nové obchodní politiky mediálního zastupitelství Media Club se klienti dočkají zvyšování cen za televizní reklamu i rozšíření nabízených kanálů.

Ceníkové ceny v rámci Media Clubu – zastupuje třeba stanice skupin Prima a Barrandov – mají podle jeho obchodního ředitele Ladislava Dianišky v průměru růst okolo deseti procent. „Snažíme se postupovat opatrně, abychom nepřekročili hranici, kde bychom byli nad konkurencí,“ řekl. Zvýší se také stopážové a sezonní koeficienty, a to konkrétně v červnu, září a prosinci.

Ceny táhnou nahoru pozitivní ekonomické výsledky. Dianiška předpokládá, že letošní počet prodaných GRP bude o sedm procent vyšší než v roce 2016. Celkově tak zástupci Media Clubu považují letošní rok za úspěšný. Člen představenstva FTV Prima Vladimír Pořízek nicméně poznamenal, že v rámci Primy by uvítal lepší výsledky sledovanosti. „Nevrátila se nám sledovanost Prostřena tak, jak byla v předchozích letech,“ řekl pro MAM.

Větší důraz na příplatky

Největší novinkou Media Clubu pak od Nového roku bude, že se v balíčcích objeví i televizní stanice společnosti Atmedia, která nedávno změnila vlastníka. Zástupci Media Clubu ale odmítli jakékoliv majetkové propojení. „Bude to neexkluzivní partner, Atmedia se tak může prodávat i napřímo,“ řekl Dianiška. Kanály Atmedie budou zastoupeny ve všech prodejních balíčcích. Pokud by tedy klient neměl o nové stanice zájem, bude to pro něj znamenat dodatečný poplatek.

Nově se v balíčku Exclusive objeví samostatně skupina Barrandov.

Dianiška dál upozornil, že společnost bude po klientech striktněji vyžadovat příplatky za vyžádání pozice v reklamních přestávkách a alianční příplatky. „Dříve jsme to měli v ceníku, ale byl to nástroj vyjednávání a ne vždy byl ve 100 procentech aplikován,“ přiznal. Jejich cena se na druhou stranu výrazně sníží.

Kromě TV stanic Media Club zastupuje i rádia pod Radio United Broadcasting a internetové a tištěné platformy Primy.

Nová spolupráce s Atmedií se projeví v příštím roce ve všech třech balíčcích Media Clubu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia