V Česku je historicky nízká nezaměstnanost a řada sektorů je hladová po pracovní síle. Podzimní náborová kampaň fastfoodového řetězce McDonald’s se tak snaží přesvědčit mladé, že obracet hamburgery mohou i bez předchozích zkušeností. „Kampaň chce ukázat, že některé okolnosti by při náboru zaměstnanců neměly hrát roli,“ říká mluvčí McDonald’s pro Českou a Slovenskou republiku Zuzana Svobodová. Celkově vzniklo pět vizuálů. Dva jsou nasazeny do outdooru a všech pět se objevuje v on-linu. Stojí za nimi agentura DDB. Co na ně říkáte?
Text, který přitáhne pozornost, skvělá fotka se správnou emocí a celkově moc pěkná exekuce. Jenom ten koncept není nic nového, což je škoda.
Markéta Hejdová, senior copywriter a ideamaker, Mark/BBDO
McDonald’s má většinou svěží a zábavnou komunikaci. Měl by se toho držet i u HR kampaní, respektive u nich hlavně. Nevím, jestli bych chtěla pracovat někde, kde se nudím už u náborového inzerátu.
Klára Palmer, creative director, McCann Prague