Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

McDonald’s hledá lidi. I ty nezkušené

V Česku je historicky nízká nezaměstnanost a řada sektorů je hladová po pracovní síle. Podzimní náborová kampaň fastfoodového řetězce McDonald’s se tak snaží přesvědčit mladé, že obracet hamburgery mohou i bez předchozích zkušeností. „Kampaň chce ukázat, že některé okolnosti by při náboru zaměstnanců neměly hrát roli,“ říká mluvčí McDonald’s pro Českou a Slovenskou republiku Zuzana Svobodová. Celkově vzniklo pět vizuálů. Dva jsou nasazeny do outdooru a všech pět se objevuje v on-linu. Stojí za nimi agentura DDB. Co na ně říkáte?

Text, který přitáhne pozornost, skvělá fotka se správnou emocí a celkově moc pěkná exekuce. Jenom ten koncept není nic nového, což je škoda.

Markéta Hejdová, senior copywriter a ideamaker, Mark/BBDO

Reklama
ČEZ

McDonald’s má většinou svěží a zábavnou komunikaci. Měl by se toho držet i u HR kampaní, respektive u nich hlavně. Nevím, jestli bych chtěla pracovat někde, kde se nudím už u náborového inzerátu.

Klára Palmer, creative director, McCann Prague

Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)