Výrobce stavebnic Lego společně s agenturou OgilvyOne řešil, jak zvýšit povědomí a prodeje u své podznačky Lego Technic, tedy náročnějších stavebnic určených nejen pro nadané dětské konstruktéry, ale i pro ty dospělé. Na kampaň, jejímž cílem bylo mimo jiné zvýšení prodejů stavebnic o sedm procent, byl přitom vyhrazený skromný rozpočet do jednoho milionu korun.
Tváří kampaně se stal český rodák Milan Reindl, designér a ambasador dánského výrobce stavebnic. S budováním povědomí o produktu tak byl propojen zajímavý český příběh, který mohla česká média vyprávět „všem“. Součástí aktivit navíc byla i kampaň na portálu YouTube.
Pro dětské fanoušky bylo připraveno soutěžní setkání s „hvězdným“ stavitelem. Za vlastní výtvor, který poslali do soutěže, se mohli s Reindlem setkat osobně v rámci workshopu. Pro digitální prostředí natočil ambasador youtubový spot, kde vysvětlil, proč je Lego Technic „cool“.
Komunikace, do které bylo investováno 6400 eur – včetně výroby a nákupu mediálního prostoru -, přinesla ovoce. Prodeje Lego Technic se oproti stejnému období předchozího roku podařilo navýšit o 30 procent. Samotný Reindl se objevil v České televizi, DVTV i na videoportálu Stream.cz. Jeho příběh se objevil na dvaceti celostranách českého tisku. Video na YouTube mělo 115 tisíc zhlédnutí. Celkový zásah byl přes osm milionů.
Ambasador a designér Lega Milan Reindl produkty společnosti nosil, kam mohl – i do rozhovorů v České televizi nebo DVTV. Prodeje se podařilo meziročně navýšit o třetinu.
Repro: DVTV