Reklama
Megaboard

Kosmetiku chceme bez škodlivin

Již třetí týden se zabýváme faktory, které ovlivňují nákup kosmetiky. Tentokrát jsme se zaměřili na parametry týkající se složení produktů. Tři čtvrtiny Čechů ve věku 18-60 let řeší složení produktů. Mezi ženami to je 82 %, mezi muži 65 %. Ačkoliv je toto číslo vysoké, mnohem zásadnější je funkčnost produktu. Tou se zabývá téměř každý – 97 % populace a není významný rozdíl mezi ženami a muži. Vůní a texturou se zabývá 87 % lidí a 86 % Čechů chce, aby produkt neobsahoval škodliviny. Tyto faktory jsou vždy o něco důležitější pro ženy, které se o kosmetiku zajímají celkově více. Čistě přírodní kosmetiku vyžaduje 62 % lidí, mezi ženami to je 71 %, mezi muži 54 %. Zcela neznámá pro nás byla důležitost faktu, že kosmetika nebyla testována na zvířatech. Tento parametr je důležitý pro 57 % populace, 70 % žen a 44 % mužů tento parametr zvažuje. Další aktuální téma je obsah parabenů. Parabeny řeší 52 % populace – 65 % žen, 39 % mužů. Celkově lze konstatovat, že složení je velmi důležité, ještě důležitější je ale funkčnost produktu, vůně, textura a absence vyloženě škodlivých látek.

Snapshots je unikátní on-line systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu. Data jsou zjišťována pravidelně každý měsíc na reprezentativním panelu internetové populace ČR na vzorku 500 lidí ve věku 18-60 let. V případě zájmu o bližší informace napište na [email protected].

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále