Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hledání nové krve splněno na 174 %

V roce 2016 banky přitvrdily v boji o půjčky firmám, jenže zájem byl vlažný. Banky proto musely začít „lovit“ mezi začínajícími podnikateli. Česká spořitelna jim nabídla Firemní úvěr Start-up, vhodný na rozjezd podnikání.

Hlavní výzvou kampaně, kterou připravila agentura Young & Rubicam Prague, bylo najít místa s největší koncentrací podnikatelských nápadů a efektivně získat klienty – tedy atraktivním způsobem upozornit na nový produkt, srozumitelně sdělit jeho výhody a především dostat zájemce na pobočky nebo získat kontakty přes webový formulář.

S cílem odlišit produkt a zaujmout byla idea kampaně postavena na odvaze dělat věci po svém a označit potenciální klienty jako novou krev pro české podnikání. Hlavním sdělením tedy bylo „Hledáme všechny, kteří mají odvahu dělat věci jinak, ale své nápady zatím nosí jen v hlavě. Je čas vlít českému podnikání novou krev do žil!“. Klíčovým vizuálem se stalo triko s kelímkem s červenou tekutinou. Ve všech formátech byla zřetelně umístěna adresa microsite Nova-krev.cz a informační linka. Cílem bylo maximalizovat zásah v médiích mimo TV a dosáhnout viditelnosti na místech relevantních pro start-upy a ve společnosti neotřelých podnikatelských projektů, jako jsou coworkingový prostor Impact Hub nebo e-shop Zoot.

Reklama
MMcite

Klíčovým komunikačním kanálem kampaně byla digitální média, do kterých bylo alokováno 48 % mediálního rozpočtu, zejména na podnikatelských a zpravodajských portálech. Během tříměsíční kampaně navštívilo web přes 104 tisíc unikátních návštěvníků, 631 z nich vyplnilo kontaktní formulář. Uzavřeno bylo 521 úvěrů v objemu nad 120 milionů korun. Obchodní cíl byl v období celkového poklesu zájmu o firemní úvěry na českém trhu splněn na 174 procent.

Klíčovým vizuálem kampaně hledající „novou krev“ bylo tričko s kelímkem s červenou tekutinou.
Foto: Young & Rubicam

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)