Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Golden Drum láká na autora nejoceňovanější kampaně v dějinách Cannes Lions

Globální kreativní ředitel jedné z nejúspěšnějších agentur současnosti McCann Worldgroup a předseda její americké „kreativní rady“. A taky hlavní autor a architekt nejoceňovanější kampaně v historii festivalu Cannes Lions – Dumb Ways to Die – John Mescall vystoupí hned první den festivalu a soutěže kreativní komunikace Golden Drum, jehož 24. ročník se bude ve slovinské Lublani konat od 18. do 20. října.

Pořadatelé akce, kteří nabízí jak vstupenky na celý event, tak i na jednotlivé dny – a zejména na závěrečné páteční soutěžní gala -, se tak zjevně snaží nalákat na zvýhodněné třídenní vstupné, které jim zajistí vyšší příjmy a hvězdným hostům plné sály.

Mescall by jako tahák měl fungovat. Není totiž jen mužem jediné kampaně. Tato osvětová komunikace vznikla v roce 2012 ještě na jižní polokouli v Austrálii, kde byl na dvou židlích – v Melbourne a Sydney – hlavním kreativním ředitelem McCann Australia. Úspěch Dumb Ways ho ovšem o rok později katapultoval do New Yorku, kde velí kreativě globálních značek agentury, ale má být i partnerem kreativců lídrů ve všech 120 zemích, kde dnes síť McCann působí.

Reklama
Abovalve

Kromě něj ovšem na lublaňském hradě vystoupí několik desítek dalších inspirativních osobností. Za Česko to bude Tereza Svěráková, kreativní ředitelka Young & Rubicam Praha.

Úspěch jediné kampaně Johna Mescalla od protinožců vystřelil na newyorskou Third Avenue. Zatím se tam drží.
Foto: Golden Drum

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)