Globální kreativní ředitel jedné z nejúspěšnějších agentur současnosti McCann Worldgroup a předseda její americké „kreativní rady“. A taky hlavní autor a architekt nejoceňovanější kampaně v historii festivalu Cannes Lions – Dumb Ways to Die – John Mescall vystoupí hned první den festivalu a soutěže kreativní komunikace Golden Drum, jehož 24. ročník se bude ve slovinské Lublani konat od 18. do 20. října.
Pořadatelé akce, kteří nabízí jak vstupenky na celý event, tak i na jednotlivé dny – a zejména na závěrečné páteční soutěžní gala -, se tak zjevně snaží nalákat na zvýhodněné třídenní vstupné, které jim zajistí vyšší příjmy a hvězdným hostům plné sály.
Mescall by jako tahák měl fungovat. Není totiž jen mužem jediné kampaně. Tato osvětová komunikace vznikla v roce 2012 ještě na jižní polokouli v Austrálii, kde byl na dvou židlích – v Melbourne a Sydney – hlavním kreativním ředitelem McCann Australia. Úspěch Dumb Ways ho ovšem o rok později katapultoval do New Yorku, kde velí kreativě globálních značek agentury, ale má být i partnerem kreativců lídrů ve všech 120 zemích, kde dnes síť McCann působí.
Kromě něj ovšem na lublaňském hradě vystoupí několik desítek dalších inspirativních osobností. Za Česko to bude Tereza Svěráková, kreativní ředitelka Young & Rubicam Praha.
Úspěch jediné kampaně Johna Mescalla od protinožců vystřelil na newyorskou Third Avenue. Zatím se tam drží.
Foto: Golden Drum