Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Česká stopa v Londýně. Freya a Škoda Auto mají šanci na britské contentmarketingové ceny

Britská Content Marketing Association zveřejnila shortlist letošního ročníku svých mezinárodních cen. Našince potěší, že se na něm prostřednictvím své pobočky ve Spojeném království objevuje automobilka Škoda, a to hned v několika kategoriích. Mezi naděje oboru porotci zařadili Kateřinu Borovanskou z agentury Freya, pořadatelku cen Fénix.

Britské zastoupení Škodovky zabodovalo multimediálním cyklistickým projektem připraveným ve spolupráci s agenturou MediaCom. Jeho základem byla čtyřdílná televizní reality show produkovaná pro stanici Channel 5 pod názvem Tour de Celeb, kterou doplnil navazující internetový obsah.

Osm vybraných celebrit se loni rozdělilo do dvou týmů. Amatérští cyklisté z řad slavných osobností tři měsíce trénovali, aby se zúčastnili speciální etapy Tour de France. Kamery sledovaly jejich tvrdé tréninky, práci celého závodního týmu, rady výživových specialistů i servisní zásahy. A samozřejmě rivalitu během závodu, do kterého se zapojili třeba Darren Cough, legenda kriketu, Austin Healey, hráč ragby, nebo modelka, moderátorka a automobilová závodnice v jedné osobě Jodie Kiddová. Někteří z osmi účastníků předtím nikdy v životě neseděli na kole, natož aby na něm závodili. Čekalo je 145 kilometrů náročným terénem.

Reklama
Know

Hodinové epizody se staly vděčným námětem pro seriózní i bulvární média. Značka Škoda byla vidět nejen v pořadu, ale i v jeho grafice.

Porota Content Marketing Awards posuzovala přes 400 přihlášek od 135 agentur z 23 zemí. Ceny se budou na konci listopadu udělovat skoro ve třech desítkách kategorií.

Cyklistika a Tour de France jsou dlouhodobě součástí evropského marketingu Škody Auto.
Foto: Mediacom Beyond Advertising

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)