Britská Content Marketing Association zveřejnila shortlist letošního ročníku svých mezinárodních cen. Našince potěší, že se na něm prostřednictvím své pobočky ve Spojeném království objevuje automobilka Škoda, a to hned v několika kategoriích. Mezi naděje oboru porotci zařadili Kateřinu Borovanskou z agentury Freya, pořadatelku cen Fénix.
Britské zastoupení Škodovky zabodovalo multimediálním cyklistickým projektem připraveným ve spolupráci s agenturou MediaCom. Jeho základem byla čtyřdílná televizní reality show produkovaná pro stanici Channel 5 pod názvem Tour de Celeb, kterou doplnil navazující internetový obsah.
Osm vybraných celebrit se loni rozdělilo do dvou týmů. Amatérští cyklisté z řad slavných osobností tři měsíce trénovali, aby se zúčastnili speciální etapy Tour de France. Kamery sledovaly jejich tvrdé tréninky, práci celého závodního týmu, rady výživových specialistů i servisní zásahy. A samozřejmě rivalitu během závodu, do kterého se zapojili třeba Darren Cough, legenda kriketu, Austin Healey, hráč ragby, nebo modelka, moderátorka a automobilová závodnice v jedné osobě Jodie Kiddová. Někteří z osmi účastníků předtím nikdy v životě neseděli na kole, natož aby na něm závodili. Čekalo je 145 kilometrů náročným terénem.
Hodinové epizody se staly vděčným námětem pro seriózní i bulvární média. Značka Škoda byla vidět nejen v pořadu, ale i v jeho grafice.
Porota Content Marketing Awards posuzovala přes 400 přihlášek od 135 agentur z 23 zemí. Ceny se budou na konci listopadu udělovat skoro ve třech desítkách kategorií.
Cyklistika a Tour de France jsou dlouhodobě součástí evropského marketingu Škody Auto.
Foto: Mediacom Beyond Advertising