Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi v čele hybridní reklamy. R2B2 si z Říma odvezlo cenu HbbTV Awards

Hned při prvním ročníku přehlídky HbbTV Awards, která v Římě ocenila projekty spojené s technologií hybridní televize, zabodovali Češi. Společnost R2B2 zvítězila v kategorii jejího nejlepšího reklamního využití.

Podle zakladatele firmy Martina Čelikovského se téma komerčního pojetí HbbTV letos výrazně prolínalo přednáškami řečníků na souvisejícím dvoudenním sympoziu.

Konkurence z Německa

Na konferenci a soutěž jelo R2B2 se svým řešením Automated Yield Management. Program, který prodává reklamní formáty na HbbTV pomocí aukce, má zadavateli usnadnit nákup a zároveň kampaň lépe adresovat.

Reklama
Know

R2B2 ve finále soutěže soupeřilo s dalšími softwary, které pomáhají televizní kampaně efektivněji cílit. Například se společností Teravolt a jejím softwarem SmartPages, který funguje na 20 televizních stanicích v Německu a Rakousku.

„Jako největšího konkurenta jsme ale brali německý Smartclip. Považujeme jej za velmi robustní platformu, která operuje na desetkrát větším trhu,“ uvedl pro MAM Čelikovský. R2B2 své řešení zatím nabízí jen na osmi českých televizních stanicích, a to na pěti kanálech Primy, na Óčku, Óčku Gold a Šlágru.

Itálie nechce zůstat stranou

Odborná porota v rámci kategorie hodnotila zejména přínos služby pro televizní prostředí, originalitu, inovativnost i to, kdy byla nominovaná služba reálně spuštěna. „Patřili jsme mezi dva nejmladší projekty, ty konkurenční však nebyly o moc starší,“ uvedl Čelikovský.

Na pomyslném čele ve vývoji inovací na HbbTV stojí Německo. Hostitelská země letošního sympozia, Itálie, ale nechce zaostat. Před pár týdny tamní firma Mediaset oznámila spuštění HbbTV zpravodajství, sportovních výsledků a počasí na konceptu Multi-Platform Application Toolkit (MPAT). Ten má umožňovat rychleji a snadněji vytvářet HbbTV aplikace z předem definovaných šablon v uživatelském rozhraní redakčního systému WordPress.

V rámci prvního ročníku HbbTV Awards se rozdávala ocenění v devíti kategoriích. R2B2 si odneslo cenu za reklamu.
Foto: R2B2

Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)