Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Češi si své dovolené zařizují on-line

Bez ohledu na to, zda Češi vyrážejí na dovolenou po vlastní ose, nebo využívají služeb cestovních kanceláří, zařizují si své cesty nejčastěji prostřednictvím internetu (66 procent).

Zdá se tedy, že dobám, kdy jsme si chodili dovolenou sjednat na pobočku cestovní kanceláře, už pomalu odzvonilo. V současnosti tak činí pouze třetina Čechů. „Stojí za tím i to, že lidé si dnes na internetu mohou velmi rychle najít a porovnat nabídky různých cestovních kanceláří. Zároveň zde mají více možností uzpůsobit si dovolenou vlastním představám,“ komentuje výsledky výzkumu Eva Kotýnková ze společnosti Tchibo Praha. Trend, kdy si lidé chtějí zařídit vše spíše sami, potvrzuje i fakt, že integrované weby jako booking.com nebo trivago.cz využívá už 55 procent Čechů.

Když už Češi cestují za odpočinkem na pláži, jezdí nejčastěji do evropských přímořských oblastí (celkem 66 procent Čechů). Na druhou stranu 52 procent Čechů by si přálo navštívit nějakou exotickou destinaci.

Reklama
ČEZ

Celkově ale Češi nejvíce dovolenkových cest podnikají na území České republiky. Na těchto cestách je láká především historické dědictví naší země, jako jsou hrady a zámky.

Zdroj: Výzkum Ipsos pro společnost Tchibo Praha realizovaný metodou on-line dotazování, 1020 respondentů ve věku 18-65 let, kteří cestovali během posledních 12 měsíců do zahraničí. Sběr dat proběhl v lednu 2017.V případě dotazů, prosím, pište na adresu: [email protected].

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)