9. Taco Bell v Praze propaguje Bukurešť

Americký fastfoodový řetězec Taco Bell otevírá první pobočku ve střední a východní Evropě. Jako základnu si vybral rumunskou Bukurešť. Rumunům je prý vždycky líto, že k nim západní novinky dorazí až jako k posledním. S tímto „mindrákem“ si pohrává i kampaň od tamní pobočky agentury McCann, která láká na digitálních nosičích v Praze, ve Vídni a v Budapešti zákazníky právě do rumunské provozovny. Z Prahy je to přece „jen“ přes tisíc kilometrů.

Rumunská provozovna není pro Taco Bell prvním pokusem o expanzi v regionu. V 90. letech ale v Polsku neuspěl a raději se stáhl.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk