Na přirozený a upřímný projev skutečného podtatranského bači vsadila v nové kampani mlékárenská značka Liptov z portfolia koncernu Bongrain. „Tady chci zůstat. Jinam bych nešel,“ říká ve spotu Miroslav Potanecký, hlavní hrdina televizní kampaně, která pochází z dílny reklamní agentury Publicis. Ve videu jsou kromě bači k vidění samozřejmě i pasoucí se ovce v působivé podtatranské přírodě. „Cílem nové komunikace značky Liptov je odkrýt a přiblížit lidem náš původ, krásný slovenský region Liptov,“ říká Valéria Mihališinová, marketingová manažerka značky Liptov. Třicetisekundový spot běží zatím na televizi Markíza, rozšířená verze je ke zhlédnutí na YouTube kanálu. Čeští diváci se spotu mají dočkat v listopadu.
„Byli jsme nadšení, když náš návrh na účinkování v reklamě Miroslav Potanecký přijal,“ říká Valéria Mihališinová z Bongrainu.