Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Privátní pomerančová limonáda z jablek

Kvalita výrobků stejných privátních značek maloobchodních řetězců na různých trzích se liší. Oznámilo to ministerstvo zemědělství, které si nechalo vypracovat analýzu u Vysoké školy chemicko-technologické v Praze. Odborníci otestovali celkem 21 výrobků z ČR, Německa, Rakouska, Slovenska a Maďarska. Zjistili, že špagety pod privátní značkou jednoho řetězce vyrobené pro rakouský trh byly z kvalitní tvrdé pšenice, zatímco pro český trh z obyčejné, německý kečup měl vyšší obsah rajčat než maďarský nebo že pomerančová limonáda v Česku obsahovala umělá sladidla a pomerančovou šťávu v ní nahradila jablečná, zatímco v Německu byla ta samá limonáda slazená cukrem a obsahovala pomerančovou šťávu. Ministerstvo chce v podobných průzkumech pokračovat.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)