Reklama
Megaboard

8. Český rozhlas myslí o Vánocích na seniory

Český rozhlas chystá předvánoční projekt s názvem Ježíškova vnoučata. Ten si klade za cíl sehnat dárce, kteří chtějí splnit přání seniorům bez rodiny. Rozhlas chce tímto způsobem obdarovat minimálně pět tisíc opuštěných důchodců. Systém pro vkládání dárků poběží na speciálních internetových stránkách, které veřejnoprávní stanice momentálně připravuje. Komunikace celého projektu zatím běží na facebookových stránkách, postupně přibude i podpora ve vysílání rádií a reklamní spot. Podle aktualit na sociálních sítích se už do akce zapojilo několik desítek domovů důchodců se stovkami přání. Ježíškova vnoučata, za nimiž stojí jihlavská redaktorka Českého rozhlasu Olga Štrejbarová, také podpořila Asociace krajů České republiky.

Natáčení reklamy na projekt Ježíškova vnoučata probíhalo ve ždíreckém a onšovském domově důchodců.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále