Problém s robotickým klikáním na webovou inzerci, metodika měření digitální reklamy i marketingových aktivit, funkčnost vizuálů ve venkovní reklamě nebo hybridní vysílání budou tématy dvanáctého ročníku konference Flema. V Praze se uskuteční už v pátek 13. října. Konference pořádaná společností Flemedia se snaží marketéry podněcovat ke kreativnějšímu a netradičnímu přístupu při vytváření komunikačních strategií jejich značek a zároveň apelovat na co největší efektivitu reklamních výdajů. Přednášky jsou rozdělené do bloků, které se věnují kreativitě, internetu nebo televizním spotům. Ani letos nebude chybět člen poroty z Cannes Lions se svým výběrem kampaní. Tentokrát to bude Patrick Dooms z belgického Sonicville, který se zaměří na nečekanou odolnost rozhlasového vysílání coby mediatypu v digitální době. „Díky Cannes jsem objevil překvapivé možnosti využití rádia, svěží kreativní zvukové kampaně, které mě uchvátily,“ vysvětluje Dooms. „Vypadá to, že rozhlas je médium, které se na rozdíl od televize a tisku přizpůsobilo digitální době,“ dodává porotce ke své přednášce.