První klasický drogistický řetězec v Česku rozšíří svou nabídku na internet. Vlastní e-shop chce zprovoznit drogerie dm. „V tuto chvíli se nacházíme ve vývojové fázi a v roce 2018 bychom chtěli internetový obchod v ČR spustit. Pokud vše poběží, jak má, mělo by to být začátkem příštího roku,“ zmínil při představování obchodních výsledků za loňský rok jednatel firmy Gerhard Fischer. Konkurenční drogistické řetězce Rossmann a Teta v České republice přes internet neprodávají. Společnost chce od začátku nabízet přes internet kompletní sortiment. Spoléhá především na nabídku zboží pod svými privátními značkami. „Nemyslím si, že bychom zaspali, protože ani třeba Tesco (Potraviny on-line) není v ČR plošně dostupné,“ dodala jednatelka firmy Martina Horká, zodpovědná za marketing. Zastoupení privátních značek v nabídce dál poroste, momentálně jde o více než čtyři tisíce položek. „I příští rok uvedeme nové značky. Zaměříme se na ty segmenty, kde zatím privátní značky nemáme,“ dodala Horká. Tahounem prodejů jsou ekologické výrobky, především biopotraviny a přírodní kosmetika. Vyplatilo se zavést i omezený sortiment vyhrazených léčivých přípravků. Obrat firmy loni vzrostl ze 7,8 na 8,5 miliardy korun, privátní značky se na něm podílejí 33 procenty. Drogerie dále investovala 183 milionů korun do modernizace a vybavení 40 rekonstruovaných nebo přesunutých prodejen. Obdobnou částku vyčlenila i na příští rok.