Reklama
Megaboard

6. V nové kampani vynikne Opavia. Zlaté ustoupí

Sušenky a oplatky Opavia se od konce září představují v nové televizní kampani, kterou pro společnost Mondelez připravila agentura Havas. Malý chlapec v roli detektiva hledá v domě sušenky poschovávané různými členy rodiny, aby se s nimi o ně mohl podělit. Výrobce oplatek po řadě let potlačí značku Zlaté. Na obalech sice zůstane, ale výraznější má být modré logo Opavia. Rozhodnutí padlo na základě spotřebitelských výzkumů, které ukázaly vysokou spontánní znalost Opavie, se kterou se navíc pojí pozitivní emoce. Značku si vybaví 60 procent zákazníků. „Reklamní kampaň a její hlavní motiv pozitivně hodnotili i sami spotřebitelé, kteří u testů velice často mluvili právě o schovávání sušenek, a to nejenom před svými blízkými, ale velmi často i sami před sebou,“ uvedla Lýdia Baránková, manažerka značky Opavia. Kampaň bude nasazena až do listopadu v televizi a na internetu.

 

Autorem spotu s malým chlapcem v roli detektiva je agentura Havas.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále