Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. V nové kampani vynikne Opavia. Zlaté ustoupí

Sušenky a oplatky Opavia se od konce září představují v nové televizní kampani, kterou pro společnost Mondelez připravila agentura Havas. Malý chlapec v roli detektiva hledá v domě sušenky poschovávané různými členy rodiny, aby se s nimi o ně mohl podělit. Výrobce oplatek po řadě let potlačí značku Zlaté. Na obalech sice zůstane, ale výraznější má být modré logo Opavia. Rozhodnutí padlo na základě spotřebitelských výzkumů, které ukázaly vysokou spontánní znalost Opavie, se kterou se navíc pojí pozitivní emoce. Značku si vybaví 60 procent zákazníků. „Reklamní kampaň a její hlavní motiv pozitivně hodnotili i sami spotřebitelé, kteří u testů velice často mluvili právě o schovávání sušenek, a to nejenom před svými blízkými, ale velmi často i sami před sebou,“ uvedla Lýdia Baránková, manažerka značky Opavia. Kampaň bude nasazena až do listopadu v televizi a na internetu.

 

Autorem spotu s malým chlapcem v roli detektiva je agentura Havas.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)