6. Nejúspěšnější reklamu na YouTube má Škoda Auto

Společnost Google zveřejnila žebříček nejúspěšnějších českých reklam na YouTube za třetí čtvrtletí tohoto roku. Nejvíc zaujal spot firmy Škoda Auto. Ta využila youtubera Pedra, který se učil parkovat s novým modelem Citigo. Druhé se umístilo video od Monety Money Bank. Třetí příčku obsadila reklama značky Spak „Na párek si dám“. Zajímavostí je, že do první desítky se mezi komerční značky probojovalo i volební video, konkrétně Pirátů. Finální pořadí žebříčku Ads Leaderboard je sestaveno na základě algoritmu, do kterého se promítá například míra organického zhlédnutí videa vůči všem zhlédnutím nebo míra interakce uživatelů, například počet palců nahoru nebo počet sdílení.

Automobilka Škoda využila youtubera Pedra, který se v rámci série videí Škoda experiment učil parkovat s novým modelem Citigo.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-29

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-29

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Dobré ráno, Česko
Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Beatrice Cornacchia
Veronika Burešová
Aritium
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
MAM_web_Knowlimits
Miky Karas a Miky Bílek_Etnetera_nový web-otvírák - 2025-07-02T100024