Reklama
Megaboard

6. Nejúspěšnější reklamu na YouTube má Škoda Auto

Společnost Google zveřejnila žebříček nejúspěšnějších českých reklam na YouTube za třetí čtvrtletí tohoto roku. Nejvíc zaujal spot firmy Škoda Auto. Ta využila youtubera Pedra, který se učil parkovat s novým modelem Citigo. Druhé se umístilo video od Monety Money Bank. Třetí příčku obsadila reklama značky Spak „Na párek si dám“. Zajímavostí je, že do první desítky se mezi komerční značky probojovalo i volební video, konkrétně Pirátů. Finální pořadí žebříčku Ads Leaderboard je sestaveno na základě algoritmu, do kterého se promítá například míra organického zhlédnutí videa vůči všem zhlédnutím nebo míra interakce uživatelů, například počet palců nahoru nebo počet sdílení.

Automobilka Škoda využila youtubera Pedra, který se v rámci série videí Škoda experiment učil parkovat s novým modelem Citigo.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále