Druhá nejprodávanější irská whiskey světa Tullamore Dew spustila i u nás globální komunikační koncept Beauty of Blend, který má akcentovat „sílu spojení“. Spot opět režíroval Laurence Dunmore, který stál i za známou reklamou The Parting Glass newyorské agentury Opperman Weiss, jež pomáhala budovat popularitu značky u nás i ve světě od roku 2013. Kampaň poběží do poloviny prosince na všech významných televizích s důrazem na stanice skupin Prima a Nova. Televizi doplní Facebook, YouTube a digitální inzertní kanály. V Česku pro značku pracuje agentura McCann Prague, která account vyhrála letos spolu s pěti dalšími brandy v tendrech distributora Rémy Cointreau. Česko bylo v roce 2013 nejen třetím největším trhem této značky vůbec – po Spojených státech a Německu – při přepočtu prodejů na hlavu, ale i absolutně největším trhem tullamorky na celém světě(!).
Česko bylo v roce 2013 třetím největším trhem značky Tullamore Dew na světě. Jak se u nás v dnešní zjitřené době bude líbit spot oslavující „sílu spojení“?