2. Televizní trh se rozšíří o tři nové programy

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání minulý týden udělila licence třem novým televizním kanálům. Dva z nich se objeví v pozemním digitálním vysílání. Karel Peterka rozšíří svou lidovou televizi Šlágr o druhý program. Licence mluví o „teleshoppingovém vysílání s akcentem na hudbu a zábavné žánry“. Přes anténu půjde naladit také kanál TV Brno 1. Ten má vysílat regionální zpravodajství a publicistiku, dokumenty a lifestylové pořady. Brněnskou stanici ovládá firma Our Media, své mediální aktivity tedy rozšíří senátor Ivo Valenta. Jeho společnost už drží podíl ve slovácké Regionální televizi TVS, lokálním vysílání Praha TV a provozuje server Parlamentní listy. Třetí licenci rada přiklepla firmě S&P Broadcasting, která chce oslovit diváky prostřednictvím hobby programu pod názvem Kutil TV. Šířený by měl být podle licence prostřednictvím zvláštních přenosových systémů, tedy například v IPTV. Rada také souhlasila se satelitním šířením stanice Óčko Star, na kterou se přejmenuje Óčko Gold.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345