Československá obchodní banka vyhlásila výběrové řízení na dodavatele služeb z oblasti public relations. Vítězná agentura bude zajišťovat PR služby nejen pro samotnou banku, ale i pro její jednotlivé značky a dceřiné společnosti, jako jsou Poštovní spořitelna, ČSOB Pojišťovna, ČSOB Penzijní společnost, ČSOB Leasing, Hypoteční banka a Patria. Podle ředitelky komunikace Kateřiny Krásové chce skupina v rámci integrace marketingových činností propojit i oblast PR a „využívat v ní smysluplně společná témata“. Nový partner by se měl věnovat zejména korporátní a produktové komunikaci, sociálním médiím a komunikaci CSR projektů. Stávající agenturou finanční skupiny je Bison & Rose, kterou doplňují AC&C Public Relations, Botticelli, Loosers a Pleon Impact. Podle mluvčího banky Patrika Madleho byla většina z nich do uzavřeného výběrové řízení pozvána. Vítěz má být znám začátkem prosince, zatímco spolupráce bude zahájena v lednu příštího roku.