Reklama
Megaboard

10. Evropský parlament bojuje s cílenou reklamou

Evropský parlament rozhodl, že v podstatě zakáže obchodní model založený na příjmech z cílené reklamy. Informovalo o tom Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Podle europoslanců by uživatel měl pokaždé, když instaluje nebo poprvé použije software na přístup k internetu, nastavit „závaznou a vymahatelnou míru ochrany svého soukromí“ a dát či nedat souhlas s použitím cookies – a to na všech zařízeních. Poskytovatelé navíc nesmí přístup uživatele k obsahu a službám podmiňovat jeho souhlasem s používáním osobních údajů. „Lze očekávat, že to dramaticky ovlivní už tak složitou ekonomickou situaci řady médií a omezí pestrost obsahu na internetu,“ řekl předseda SPIR Ján Simkanič.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále