10. Evropský parlament bojuje s cílenou reklamou

Evropský parlament rozhodl, že v podstatě zakáže obchodní model založený na příjmech z cílené reklamy. Informovalo o tom Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR). Podle europoslanců by uživatel měl pokaždé, když instaluje nebo poprvé použije software na přístup k internetu, nastavit „závaznou a vymahatelnou míru ochrany svého soukromí“ a dát či nedat souhlas s použitím cookies – a to na všech zařízeních. Poskytovatelé navíc nesmí přístup uživatele k obsahu a službám podmiňovat jeho souhlasem s používáním osobních údajů. „Lze očekávat, že to dramaticky ovlivní už tak složitou ekonomickou situaci řady médií a omezí pestrost obsahu na internetu,“ řekl předseda SPIR Ján Simkanič.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-28

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Pivo Proud, Beats for Love
Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Rostislav Čítek
Cadbury Flake reklama
SK Slavia Praha dresy
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
MAM Souboj spotů červen
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345