Česká pobočka společnosti Vodafone představila novou globální strategii své značky včetně spotu a vizuální identity, ale i nové datové balíčky pro Česko. Optimistický pohled na budoucnost má být ve 36 zemích vyjádřený sloganem „The Future Is Exciting. Ready?“, jehož první část se bude překládat do lokálních jazyků, zatímco druhá zůstane v angličtině. V češtině se tedy bude používat „Budoucnost je úžasná. Ready?“. Změnu strategie doprovodí největší komunikační kampaň v 33leté historii brandu. Autorem hlavního televizního spotu je produkce Ridley Scott Associates slavného filmového režiséra – tvůrce prvního Vetřelce a Blade Runnera – Ridleyho Scotta. Reklama v minutové i poloviční stopáži poběží do 29. října na kanálech skupin Prima, ČT2 a ČT sport a v nabídce zastupitelství Atmedia. Mediamix doplní print, včetně přebalů některých hlavních deníků, on-line a outdoor. Nová vizuální identita značky chce víc pracovat se symbolem uvozovky – ano, skutečně nejde o kapku, jak se mnozí domnívali – která se má stát „ústředním grafickým prvkem všech marketingových a komunikačních aktivit“, kde se bude objevovat i ve formě imitace 3D grafiky. Českou část podpůrné komunikační kampaně připravila agentura McCann Prague a v jejím hlavním on-line klipu „Budoucnost je úžasná. Manifesto“ vystupuje desítka domácích celebrit. V centrále české pobočky v pražských Stodůlkách byla kromě uvedených změn prezentována i nová služba určená výhradně pro Česko. Jmenuje se Vodafone Pass a jde o čtyři datové balíčky.
Nová strategie nadnárodní firmy Vodafone tvrdí, že se máme na co těšit. Jste na to „ready“?