V zajetí živlů. Třídenní okouzlení vodou s bublinami na dálkové ovládání

Rakouská vodárenská společnost BWT chtěla u příležitosti 25. výročí svého založení originálně pohostit obchodní partnery z 32 zemí světa. V briefu stanovila, že chce „spektakulární, úžasnou, fascinující a prestižní událost“. Agentura Grasl & Partner pro ni připravila nezapomenutelnou třídenní akci propojující umění s multimédii. Pozvánku na galaudálost dostalo na 1500 lidí. Aranžmá je mělo ohromit a zároveň se držet propojení s vodou. Fungovalo to nejen na návštěvníky, ale i na porotce mezinárodních soutěží: akce letos byla oceněna jako třetí nejlepší event na přehlídce Eventex.

Jako nejvhodnější lokalita pro setkání tak velkého počtu lidí byl vybrán hangár na letišti v Salzburku. To přineslo výzvu v podobě přístupu návštěvníků do střeženého prostoru. V hangáru, který je standardně používán ke svému původnímu účelu, vzniklo obří pódium se šedesátimetrovou LED obrazovkou.

Hosty při příchodu vítal umělý vodopád, na němž se objevovala interaktivní videoprojekce. V průběhu večera se dočkali mimo jiné vystoupení třiceti tanečníků a artistů z moderního cirkusu. Zahrál komorní orchestr, nechybělo představení produkce firmy formou veletrhu. Stropní dekoraci v hangáru tvořily dálkově ovládané umělohmotné bubliny, osvětlení zajišťovalo kolem pěti set lamp a reflektorů.

Pět set bylo i spolupracovníků, kteří se na přípravě akce podíleli. Produkce třídenního programu zabrala dva měsíce.

Moderní cirkus s akrobaty a tanečníky byl jedním z nejúchvatnějších momentů celé akce.
Foto: Grasl & Partner

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720