Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Maloobchodní řetězec Lidl spustil e-shop se svým spotřebním zbožím. Zákazníci se radují, odborníci z marketingu si všímají drobných chyb…

Jiří Markvart Má někdo tušení, proč to TAK MOC vypadá jako e-shop Tchiba?

Vít Mach > Jiří Markvart Možná za tím stojí tým, který Lidl přetáhl… z Tchiba.

Tereza Marešová > Jiří Markvart Tak já nevím, ale Lidl má svůj web už docela dlouho takový. A ten e-shop je téměř identický jako původní web. Ale vy jste to dnes asi viděl prvně, že?

Reklama
Know

Vašek Mazanec „Je nám to moc líto. Vážená zákaznice, vážený zákazníku, naše webová stránka je bohužel nedostupná. Zkuste to prosím znovu později. Omlouváme se, že jsme Vás nepotěšili. Věříme, že se k nám přesto brzy vrátíte. Zdraví Vás Váš tým Lidl.“

Pavel Harouš Bylo by fajn předpokládat i zájem zákazníků a trochu zainvestovat do serverů… Máte e-shop, na kterým se ale nedá nakoupit (v současné chvíli). Trochu mi to připomíná hodinku, kdy jsme si na vysoké škole sestavovali rozvrh. Prvních 10 lidí si to nastavilo, jak potřebovali, zbytek další hodinu zoufale mačkal F5.

Kristýna Kupská Testovala jsem minulý týden a objednávku už mám doma. Zatím velká spokojenost.

Alena Bartosova Lidl je srdcovka mezi supermarkety a odpustím jim cokoliv. To, že mají e-shop, i když jen privátní značky, jako máma ocením. Sehnat v den launche v poledne půlku věcí je nemožné.

Jirka Kříž Jsem jedinej, komu se blbě čte ten úzkej a vysokej font typu Oswald?

Einar Thorkildson Co umazali tentokrát? Jednu nulu z cen?

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)