Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Téma: Loterie Účtenkovka už má logo. Za zpracování včetně grafického manuálu dostala designérka 97 tisíc korun. Reakce na sebe nenechaly dlouho čekat.

Jan Truneček To mi trochu připomíná porevoluční plakátky. Lidi dostali barevné tiskárny, tak plakátek musel hrát všemi barvami.

Petr Dyrc To je nějaká nová desková hra pro mateřské školy?

Josef Laža Logo vhodné pouze jako screening barevného vidění.

Reklama
ČEZ

Pavel Eraf Šrot Grafik level „malování“. Money level „expert“.

Michal Karásek To je nějakej hoax, ne?

Michaela Vařeková V Účtenkovce možná počítají s generálním sponzoringem Prague Pride pro příští roky.

Honza Temr Ježkovy zraky, to je dobře:-D Jestli má něco mít zpackané logo, tak přesně tenhle „produkt“. Svět je ještě v pořádku.

Ivan Karas Dost by mě zajímaly ty poražené návrhy, nad kterými tenhle paskvil vyhrál.

Honzík Veselý Mně se to nelíbí, Ú a V je stejně červené tak jako T a O a chybí růžová a hnědá.

Michal ‚mvd‘ Krčmář Mně se to logo líbí. Díky diskusi, která se kolem něj rozpoutala, evidentně plní svůj účel. Brand awareness si tak můžeme odškrtnout. Jak je to snadné, když se „to“ udělá „chytře“.

Pavel Prodělal Hele, co kdyby se ke kvalitě loga tady vyjádřil někdo z oboru. Ví někdo z diskutujících, co je grafický manuál? Pár písmenek a manuál má osm set stran. Budeš to dělat za tisícovku?

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)