Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Taky nejsme jen kabelovka, říká UPC

Poskytovatel digitálních televizních, internetových a telefonických služeb UPC spustil svou podzimní kampaň, jejíž součástí je i nová vizuální identita společnosti, včetně nového loga a sloganu. Kampaň vyzdvihuje „komplexní řešení konektivity a zábavy v domácnosti“ i programovou nabídku, v samotném televizním spotu však po televizní nabídce není ani stopy.

Soustřeďme se na internet

Z nového loga UPC sice nezmizel typický květ, ale přesunul se na kulaté modro-zelené pozadí a k němu přibyl slogan Užijte si každý moment. Tohle všechno má navodit jakousi „změnu účelu“ společnosti. UPC totiž už nechce být jen synonymem pro kabelovou televizi.

„Kabelových operátorů jsou na trhu stovky. Ale my nechceme být vnímáni jen jako kabelový operátor. Chceme být chápáni jako firma, která poskytuje zážitek a spojuje lidi,“ říká ředitel marketingové komunikace Karel Smrž.

Reklama
ČEZ

Změna identity a plánů firmy se nejsilněji promítá ve 40sekundovém TV spotu, který zcela ignoruje televizní nabídku a zaměřuje se výhradně na „superrychlý internet“. Ten UPC skutečně od září nabízí až s rychlostí do 500 Mb/s. Průměrně však uživatelé internetu od UPC stahují data rychlostí 130Mb/s.

Právě zvyšování rychlosti a dostupnosti připojení v domácnosti je podle generálního ředitele UPC pro Česko a Slovensko Martina Millera prioritou, do které chce společnost soustředit své investice. To potvrzují i plány pro rok 2018, kdy chce UPC podle svého ředitele divize customer value managementu Clemense Kruseho představit nový wi-fi booster.

Cestou samostatných značek

Novému balíčku služeb UPC přiřadilo značku Happy Home. Vedle internetu jsou v ní zařazeny i mobilní televize Horizon Go, videotéka MyPrime a 160 televizních kanálů. A právě v budování jednotlivých nových značek hodlá UPC pokračovat. „Myslíme si, že je to vhodné i pro případ, kdybychom eventuálně uvažovali o spojení s jinou společností nebo s jiným brandem,“ řekl Miller.

Podobné spojení – a to s jedním ze světově nejznámějších streamingových poskytovatelů Netflixem – slibovala společnost Liberty Global, vlastník UPC, už loni.

Na možnost spuštění nabídky Netflixu skrze prostředí Horizon si ale jeho divák ještě několik měsíců počká.

„Je to záležitost jednání. Práva, která Netflix vlastní, se mohou překrývat s právy některých držitelů v Česku. To bychom pak museli řešit přechodným vypínáním pořadů, což samozřejmě nechceme,“ vysvětluje Miller.

Foto: UPC

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)