Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Šťastnou cestu a pevně se držte

Kreativní využití držadel ve veřejné dopravě se už objevuje také u nás. Ale omezuje se spíše na využití jejich tvaru nebo situace. Inspirativní metodu, jak cestující během jízdy zabavit a zároveň je přilákat k produktu, vyzkoušela čínská mlékárna Yili. Pro svůj jogurtový nápoj Mej-i-tchien hledala reklamní nosič, který by vystihl firemní slogan „Zdraví baví“.

Souběžně chtěla efektivně oslovit cílovou skupinu mladých zaměstnaných lidí, kteří kvůli stresující práci zanedbávají vyváženou stravu a péči o zdraví. Jako jedna z mála možností, jak upoutat jejich pozornost na dostatečnou dobu, se nabízela cesta do práce v nacpaných autobusech, které pomalu poskakují v kolonách.

Reklamní agentura Cheil PengTai přišla s nápadem spojit internet věcí, zálibu mladých lidí v gadgetech a trend měření tělesných funkcí pomocí různých náramků, hodinek a aplikací.

Reklama
ČEZ

Instalovala tedy zhruba do dvou stovek pekingských autobusů šest tisíc odolných chytrých držadel s displejem. Po vsunutí ruky začalo každé držadlo orientačně měřit tepovou frekvenci, podíl tělesného tuku, krevní tlak a držení rovnováhy. Data bylo pak volitelně možné přenést do chytrých telefonů s podporou bezdrátové technologie NFC. Každý zájemce si tak mohl sestavovat denní statistický přehled vlastního zdravotního stavu. Pokud zdravotní parametry neodpovídaly normám, dostal uživatel varování a tipy na zlepšení každodenních návyků, mezi které patřilo také popíjení nového nápoje.

Kampaň byla omezena na jeden měsíc, během něhož držadla změřila celkem 350 tisíc cestujících. Ti se svými výsledky chlubili také na čínských sociálních sítích, kde vygenerovali kolem tří milionů příspěvků. Mlékárna je ostatně ke sdílení motivovala kuponem na 50procentní slevu na nápoj, který se objevil po sdílení výsledků s přáteli. Aby byl nákupní proces kompletní, rovnou se ukázala adresa a mapa nejbližší prodejny, která měla nápoj v nabídce.

Celá akce vygenerovala velký zásah v médiích, zvýšila známost značky i její asociaci se žádoucími atributy.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)