Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pořídili si Facebook a chodili jim tam lidi

Když léta komunikujete jenom s novináři, může pro vás být přechod na přímý kontakt se širokou veřejností šok. Tímhle poznáním si teď na sociálních sítích prochází česká policie, dosud celé roky ukrytá za hradbou nesrozumitelných úředních vyjádření. Na Facebooku je vidět, jak se v odpovědných správcích její stránky perou pravidla komunikace na nových médiích s tradičním přístupem uniformy. Správci se očividně místy dost kousají do jazyka, aby všechny provokatéry spontánně nepožádali o občanku, řidičák a techničák.

Do pravidelné rubriky o sociálních sítích jsme tentokrát vybrali právě příklad z policejního Facebooku. Bezpečnostní sbor připravil několik variant náborové kampaně a nechal veřejnost hlasovat, která z nich je nejlepší. Od té doby rozdýchává nejen komentáře k estetickému pojetí vizuálů („vypadáte jako skupina striptérů“), ale i klasické odvedení debaty jinam, nejčastěji k policejním platům.

Nejdřív se správci statečně drželi a „děkovali za názor“, pak ale přece jen pronikla na povrch profesní ješitnost a pocit křivdy. „Věděli jste, že je dokázáno, že komentáře uživatelů spíše vystihují osobu komentátora než produkt či komentovanou skutečnost?“ urazil se orgán. Ještě že stránky nemají funkci šťouchání uživatelů. Obuškem.

Reklama
ČEZ

Filip Rožánek
šéfredaktor

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)