Nejlepší reklamní plocha je taková, kterou má spotřebitel stále na očích. Výrobce reklamních předmětů Brandident zaujalo, kolik lidí si na pikniky a výlety ve městech kupuje limonády nebo piva ve skleněných lahvích, ale pak jim nezbývá než je dopít, protože už je znovu nemají jak zazátkovat. Přišel tedy s náhradními barevnými silikonovými zátkami, jejichž horní plocha může nést firemní logo. Barevné ladění může být prakticky libovolné včetně metalických efektů, stačí si ho nadefinovat podle vzorníku Pantone.
Nápad se zalíbil a výrobek si objednalo už více než 400 firem po celém Německu. Brandident proto portfolio rozšířil o zátky na šampaňské a víno. V tomto segmentu našel i název pro svůj produkt, gumové špunty prodává pod názvem Korki.
Produkt byl letos v Kolíně nad Rýnem oceněn při čtrnáctém ročníku soutěže Promotional Gift Award, kterou pořádá firma WA Media. Porota vyzdvihla, že „praktické zátky povzbuzují sběratelskou vášeň a srovnávání různých vršků poskytuje náměty k hovoru při setkání přátel“.