Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nový trend mezi propagačními předměty: opakovaně použitelná silikonová víčka

Nejlepší reklamní plocha je taková, kterou má spotřebitel stále na očích. Výrobce reklamních předmětů Brandident zaujalo, kolik lidí si na pikniky a výlety ve městech kupuje limonády nebo piva ve skleněných lahvích, ale pak jim nezbývá než je dopít, protože už je znovu nemají jak zazátkovat. Přišel tedy s náhradními barevnými silikonovými zátkami, jejichž horní plocha může nést firemní logo. Barevné ladění může být prakticky libovolné včetně metalických efektů, stačí si ho nadefinovat podle vzorníku Pantone.

Nápad se zalíbil a výrobek si objednalo už více než 400 firem po celém Německu. Brandident proto portfolio rozšířil o zátky na šampaňské a víno. V tomto segmentu našel i název pro svůj produkt, gumové špunty prodává pod názvem Korki.

Produkt byl letos v Kolíně nad Rýnem oceněn při čtrnáctém ročníku soutěže Promotional Gift Award, kterou pořádá firma WA Media. Porota vyzdvihla, že „praktické zátky povzbuzují sběratelskou vášeň a srovnávání různých vršků poskytuje náměty k hovoru při setkání přátel“.

Reklama
ČEZ

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)