Reklama
Megaboard

Neznámí „hrdinové“ reality show nyní na vašich zastávkách

Skupina Nova se snaží po teplém létě dostat lidi zpět před televizní obrazovky. Využitím venkovní reklamy tak zve ke sledování druhých řad seriálů Policie Modrava a Specialisté nebo své zbrusu nové dokureality show Malé lásky. Vizuál na tuto novinku ukazuje vedle jednoho z účinkujících párů také citaci à la hluboký lidský příběh. Je to ale ta správná cesta, jak na televizní pořad upozornit?

Jak se dělá outdoorová reklama na seriál, by se měly televize učit u kampaní Netflixu. Ten má ale Pabla Escobara a Franka Underwooda. A tohle je kdo?

Filip Uhlíř, media planner, OMD Czech

Neatraktivní, ale funkční plakát. Neurazí a nenadchne. Myslím, že tvůrce promeškal možnost přivlastnit si termín dokureality, který mohl být potenciálním „majetkem“ značky Nova.

Aleš Klemperer, business development director, Boomerang Communication

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále