Skupina Nova se snaží po teplém létě dostat lidi zpět před televizní obrazovky. Využitím venkovní reklamy tak zve ke sledování druhých řad seriálů Policie Modrava a Specialisté nebo své zbrusu nové dokureality show Malé lásky. Vizuál na tuto novinku ukazuje vedle jednoho z účinkujících párů také citaci à la hluboký lidský příběh. Je to ale ta správná cesta, jak na televizní pořad upozornit?
Jak se dělá outdoorová reklama na seriál, by se měly televize učit u kampaní Netflixu. Ten má ale Pabla Escobara a Franka Underwooda. A tohle je kdo?
Filip Uhlíř, media planner, OMD Czech
Neatraktivní, ale funkční plakát. Neurazí a nenadchne. Myslím, že tvůrce promeškal možnost přivlastnit si termín dokureality, který mohl být potenciálním „majetkem“ značky Nova.
Aleš Klemperer, business development director, Boomerang Communication