Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Neznámí „hrdinové“ reality show nyní na vašich zastávkách

Skupina Nova se snaží po teplém létě dostat lidi zpět před televizní obrazovky. Využitím venkovní reklamy tak zve ke sledování druhých řad seriálů Policie Modrava a Specialisté nebo své zbrusu nové dokureality show Malé lásky. Vizuál na tuto novinku ukazuje vedle jednoho z účinkujících párů také citaci à la hluboký lidský příběh. Je to ale ta správná cesta, jak na televizní pořad upozornit?

Jak se dělá outdoorová reklama na seriál, by se měly televize učit u kampaní Netflixu. Ten má ale Pabla Escobara a Franka Underwooda. A tohle je kdo?

Filip Uhlíř, media planner, OMD Czech

Reklama
ČEZ

Neatraktivní, ale funkční plakát. Neurazí a nenadchne. Myslím, že tvůrce promeškal možnost přivlastnit si termín dokureality, který mohl být potenciálním „majetkem“ značky Nova.

Aleš Klemperer, business development director, Boomerang Communication

Reklama
Know
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)