Reklama
Megaboard

Návleky chránily návštěvníky festivalu před bahnem. Byla to reklama na pneumatiky

Metalový festival Wacken Open Air je jedna z největších akcí tohoto typu v Německu. Loni mu ale nepřálo počasí: trefil se do dešťové sezony, která z areálu udělala kluzký bahnitý terén. Ani pro zaryté fandy není nic horšího než trávit hodiny v promáčených ponožkách a přijet domů v kompletně zablácených botách.

Řešení vymyslel výrobce pneumatik Fulda Reifen. Nechal u reklamní firmy Crimex vyrobit tisíce impregnovaných polyesterových návleků připomínajících černé tenisky, které pak rozdávali jeho promotéři návštěvníkům festivalu. Poselství reklamního předmětu? Pneumatiky z této továrny vám na mokrém povrchu zajistí stejné pohodlí a stabilitu. Nápad použil i na dalších festivalech.

„Černé, široké a odolné“ nejsou jenom pneumatiky, ale také návleky, které je propagují.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále