Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Návleky chránily návštěvníky festivalu před bahnem. Byla to reklama na pneumatiky

Metalový festival Wacken Open Air je jedna z největších akcí tohoto typu v Německu. Loni mu ale nepřálo počasí: trefil se do dešťové sezony, která z areálu udělala kluzký bahnitý terén. Ani pro zaryté fandy není nic horšího než trávit hodiny v promáčených ponožkách a přijet domů v kompletně zablácených botách.

Řešení vymyslel výrobce pneumatik Fulda Reifen. Nechal u reklamní firmy Crimex vyrobit tisíce impregnovaných polyesterových návleků připomínajících černé tenisky, které pak rozdávali jeho promotéři návštěvníkům festivalu. Poselství reklamního předmětu? Pneumatiky z této továrny vám na mokrém povrchu zajistí stejné pohodlí a stabilitu. Nápad použil i na dalších festivalech.

„Černé, široké a odolné“ nejsou jenom pneumatiky, ale také návleky, které je propagují.

Reklama
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)