Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nadšení marketéři v industriálu

Už v roce 2012 byl v Dolních Vítkovicích otevřen jeden z prvních zrekonstruovaných objektů. Z bývalého plynojemu se díky návrhu jednoho z nejvýznamnějších českých architektů Josefa Pleskota stala supermoderní Multifunkční aula Gong. Od té doby prakticky neustále hostí velké umělecké i odborné akce. V roce 2013 získala ocenění Stavba roku.

Během následujících pěti let se portfolio objektů v areálu rozšířilo o dalších šest budov, které dnes slouží k nejrůznějším účelům – od vzdělávacích, kulturních, společenských až po ryze turistické. Samotný areál je pak veřejnosti přístupný neomezeně a díky tomu je dnes přirozenou součástí moravskoslezské metropole. V „ocelovém srdci Ostravy“ je dnes produkční tým schopen zorganizovat i ty nejnáročnější akce.

Vysoké nároky marketérů

Loni stálo produkční oddělení Dolních Vítkovic před organizační výzvou, když se na něj obrátili pořadatelé říjnového Marketing festivalu. Patří mezi nejvýznamnější akce v evropském kalendáři odborných marketingových konferencí.

Reklama
ČEZ

První schůzka proběhla téměř rok před konáním akce. Pro více než 1500 účastníků akce bylo potřeba zajistit komplexní komfort – prostorový, logistický, cateringový a technický. Velké procento účastníků přijelo ze zahraničí. Laťka pro srovnávání ostravského Marketing festivalu tedy byla nastavená velmi vysoko.

Na festivalu nejde jen o odborné přednášky, workshopy a prezentace odborníků z oboru. Přirozeně s sebou nese také možnost navázat kontakt, vyměnit zkušenosti či získat kontakty na platformě se společným zájmem všech účastníků. Organizační tým kladl velký důraz na dostatek prostor a jejich neomezenou variabilitu. „Každý programový bod měl své specifické technické požadavky. Kromě bezproblémové zvukové i osvětlovací techniky a všudypřítomného on-line připojení bylo také nutné zajistit cateringové služby odpovídající nejvyšším současným světovým standardům,“ uvedl hlavní produkční festivalu na straně Dolních Vítkovic Martin Lindovský.

Vítejte v Gongu

Festival odstartovala přímo v areálu Dolních Vítkovic VIP party zhruba pro 40 hostů v kulisách moderního Science centra Velkého světa techniky. Hlavním konferenčním prostorem festivalu se po oba dny stala Multifunkční aula Gong. V jejím hlavním sále se pohodlně usadí 1506 osob, dále nabízí pět místností pro workshopy či další doprovodné akce s kapacitou až 40 osob, malý sál až pro 300 osob a také prostornou vstupní halu a foyer pro pohodlnou registraci i další pohyb účastníků konference. Zde bylo zároveň možné umístit prezentace partnerů akce, hlavní cateringovou zónu a využít zázemí příjemné kavárny.

Díky velkorysému architektonickému řešení neměli návštěvníci jakýkoliv pocit stísněnosti. Po celou dobu působil prostor Gongu vzdušně a účastníci měli možnost se v jeho chodbách volně pohybovat, přičemž měli vždy na dosah cateringové zázemí. Kávu a další občerstvení, včetně bohatých vizuálních vjemů, pak mohli vychutnávat napříč celým industriálním areálem.

Jedinečný doprovodný program

Zatímco byla konference v plném proudu, probíhala v dalších objektech příprava doprovodného programu. Velká večerní party pro všechny účastníky byla v sousedním Velkém světě techniky. Mezi expozicemi, kinem a rozlehlým balkonem vznikl prostor pro pódium.

Mobiliář byl rozestaven tak, aby mezi interaktivními exponáty mohla proběhnout zábavná science show. „V průběhu večera byla hostům prakticky nepřetržitě k dispozici desítka animátorů, více než dvacítka osob zajišťujících catering i další desítky členů organizačního týmu,“ upřesnil Lindovský.

Všichni návštěvníci akce byli v napjatém očekávání před závěrečnou afterparty. Velkolepý konec Marketing festivalu proběhl o den později jen pár desítek metrů od Gongu, opět v areálu Dolních Vítkovic v prostoru Starých koupelen bývalého Dolu Hlubina. Dnes moderně zrekonstruovaný prostor nabízí zhruba devíti stovkám osob moderní zázemí v unikátních kulisách kdysi skutečných hornických koupelen.

Nezaměnitelná tvář akce

Měsíce příprav, hodiny telefonátů i absolutní nasazení se zúročily. „Jsem opravdu moc rád, že jsme se rozhodli náš festival uskutečnit právě v industriálních Dolních Vítkovicích. Cením si nasazení zdejšího produkčního týmu i úzké spolupráce a ochoty, díky které se podařilo splnit všechny naše vysoké požadavky,“ řekl zakladatel Marketing festivalu Jindřich Fáborský.

O spokojenosti účastníků i pořadatelů svědčí desítky kladných referencí i udržování pozitivních vztahů s organizačním týmem. Úprava prostor do podoby požadované jiným klientem trvá jen pár hodin. „Dolní Vítkovice se ve své komplexnosti a rozsáhlosti snaží být dynamickým prostředím, sledovat nejnovější celosvětové trendy v pořádání akcí malého i velkého rozsahu a chtějí neustále růst,“ uzavřel Martin Lindovský.

Máte zajímavou case study? Pošlete ji na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)