Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kde jsou největší varhany? V zoo!

Dvacet tisíc lidí přišlo loni na oslavu stých narozenin zoo v San Diegu v produkci agentury Mark Joseph Creative.

Třináctičlenný tým tvořený zaměstnanci agentury a najatými externisty dal dohromady čtyřhodinový večerní koncert pěti hudebních skupin vybraných podle jejich názvů (hráli třeba Chameleoni, Klokani a Koaly), tanečníci byli ze souboru Veselé opice. Klíčovým bodem oslavy byla hra na varhany. Dvacetiminutový koncert v pavilonu z roku 1914 s největšími varhanami na západní polokouli upozornil, že zoo má také kulturní roli.

Muzikál jako na Broadwayi

Poté následovalo půlhodinové muzikálové představení na počest zoo. Osm zpěváků na jevišti plném videoprojekcí a světelných efektů doprovázel více než padesátičlenný orchestr, podporovalo je 130 sboristů a několik loutkovodičů manipulovalo se dvaceti čtyřmi figurami zvířat v nadživotní velikosti. Dohromady se na show v broadwayském stylu podílelo na 250 umělců.

Reklama
MMcite

„Spektakulární představení mělo podtrhnout století zoo v San Diegu a jeho vášeň pro ochranu zvířat ve volné přírodě,“ vysvětlil ředitel agentury Mark Joseph Creative Mark Howell. Aby návštěvníci oslavy neměli hlad, mohli se zastavit u některého z mnoha food trucků. V četných výstavních stanech na ně čekaly expozice o činnosti zoologické zahrady po celém světě i přímo ve Spojených státech.

Maňáskový rekord

Děti si mohly zkusit vyrobit lvího maňáska. A právě s ním byl spojen pokus o vytvoření lehce bizarního světového rekordu. 508 lidí se zapsalo do Guinnessovy knihy rekordů jako účastníci „největšího maňáskového setkání“ na světě, což oficiálně uznal přítomný komisař.

Přípravy umělecké produkce začaly skoro tři čtvrtě roku před jejím konáním, kdy zoo přidělila zakázku na oslavy agentuře Mark Joseph Creative. Podmínkou bylo, že do oslav musí zakomponovat loutky zvířat v nadživotní velikosti, které si zoo objednala u newyorské společnosti Puppet Kitchen už rok a půl před konáním akce.

Agentura byla za svou produkci navržena na pět oborových cen a několik jich skutečně získala. Ve Spojených státech to byla mimo jiné stříbrná cena na přehlídce Stevie Awards v New Yorku.

Atmosféru muzikálu ze zvířecí říše dokresloval videomapping.
Foto: Mark Joseph Creative

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)