Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Hodně prostoru pro nohy. I tím se chce FlixBus odlišit od konkurence

Vnější plochy svých autobusů nebo sedačky k inzerci nabídne německý autobusový dopravce FlixBus, který v polovině srpna oficiálně vstoupil na trh tuzemské vnitrostátní dopravy. Stejně tak chce na palubách svých vozů rozdávat vzorky produktů od firem, které si to zaplatí. Ve všech případech prodává tyto možnosti napřímo. A stejně tak – s výjimkou public relations, kde spolupracuje s agenturou PR.Konektor – si chce veškeré marketingové aktivity řešit in-house. MAM to řekl Pavel Prouza, ředitel FlixBusu pro Českou republiku a Slovensko.

Už v srpnu Prouza uvedl, že od své konkurence se chce nový dopravce odlišit třeba větším prostorem pro nohy a rychlým bezdrátovým připojením. Na to ovšem vzápětí zareagovala společnost RegioJet, kterou vlastní podnikatel Radim Jančura, s tím, že z každého svého autobusu vyndá čtyři sedadla a ostatní rovnoměrně posune. A navíc zlevní některé jízdenky.

FlixBus zatím propojuje 17 českých a moravských měst, například Brno, Plzeň, České Budějovice nebo Karlovy Vary. „Nově spuštěné linky jsou pouze začátek. Naším cílem je být jedničkou na klíčových linkách do roku 2018 a postupně zapojit do naší zelené sítě celou Českou republiku,“ tvrdí Prouza.

Reklama
ČEZ

Německý přepravce už dnes prodává ve svých autobusech nápoje a občerstvení a plánuje také zavést palubní zábavní systém pro streamování videa a hudby.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Above
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)