Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Do eventu musíte dát všechno. Třeba sehnat asfalt a postavit závodní dráhu

Potřebujeme uspořádat velkou motoristickou show, ozval se klient polské agentuře Walk Events. Tím klientem byla značka prémiových paliv Verva ze skupiny PKN Orlen. Městské exhibice pořádá ve Varšavě už od roku 2010, úspěšně je propojila i s britským pořadem Top Gear, ale při šestém ročníku chtěla koncept osvěžit a nabídnout něco nového. Ve Walk Events měli za úkol vymyslet, v čem bude novinka spočívat, a přilákat ještě více lidí.

Firma tedy přišla s návrhem, že ze závodů udělá celodenní festival, který kromě automobilových nadšenců navštíví také rodiny a užijí si ho i běžní obyvatelé polského hlavního města. Klient souhlasil a nechal agenturu, ať zařídí úplně všechno, nezbytnými povoleními počínaje a mediální publicitou konče.

Mamutí podnik obnášel nejenom samotnou městskou rallye, ale také doprovodné zóny se zábavními prvky, koncertní pódia nebo zázemí pro občerstvení. Akce se účastnilo na 600 vozidel a motorek, jejichž závody a exhibice sledovalo zhruba 110 tisíc diváků. Mohli obdivovat nejenom polské a evropské veterány, ale také americké koráby silnic nebo auta vyrobená pro filmového agenta Jamese Bonda.

Reklama
Know

Potřebujeme dráhu

O eventových agenturách panuje představa, že shánějí balonky, stany a catering, ve Varšavě je ale čekala práce s úplně jiným materiálem. Kvůli motoristické akci museli produkční z Walk Events objednat asfalt, zajistit jeho pokládku a sestavit na varšavském Národním stadionu více než kilometr betonových bariér kolem exhibiční dráhy.

„Každoročně chceme své fanoušky překvapit novým úhlem pohledu a přijít s atrakcemi, které uspokojí i ty nejnáročnější diváky,“ vysvětloval ředitel marketingu PKN Orlen Rafał Pasiek. Verva Street Racing je pro všechny přístupný zdarma a je největší akcí svého druhu v Polsku, takže přitahuje velkou pozornost médií. Agentura napočítala skoro čtyři tisíce výstupů. Zároveň se podařilo vybrat štědrou sumu na fyzioterapii v dětské nemocnici, se kterou spolupracuje nadační fond PKN Orlen. I zde bylo symbolické propojení, protože šlo o akci na podporu dětských obětí dopravních nehod.

Walk Events si za svou dřinu letos v lednu odnesli Grand Prix ze světové přehlídky Eventex v irském Dublinu, kde zároveň získali první cenu v kategorii Nejlepší sportovní akce. Letošní ročník Verva Street Racing se uskuteční v Plocku, severozápadně od Varšavy.

Z driftujících aut byli diváci nadšení. Své schopnosti předvedl i nejmladší drifter v zemi, teprve dvanáctiletý Jaś Borawski.
Foto: Walk Events

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)