Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Catering bude pro renomé akce rozhodující i v roce 2018. Stejně jako její přímý přenos

Ještě o prázdninách začaly světové eventové agentury předpovídat, jaké budou určující trendy firemních akcí a konferencí pro rok 2018. Shodují se na několika hlavních bodech: všechno směřuje k čím dál větší interaktivitě, hravosti, ohromujícím multimédiím a na míru připravenému obsahu. Jistotou zůstává kvalitní catering (protože sytý host odpustí ledacos), ale už i do této oblasti dorazila módní vlna zážitků a překvapení.

Ponoření s chytrým telefonem

Trendy slovem roku 2018 bude bezpochyby „imerze“. Marketing si ho půjčil z fyziky, česky znamená vnoření. Imerzní akce je taková, která návštěvníka vtáhne do děje a z pasivního účastníka udělá aktivního účinkujícího v doprovodném programu. Nejlépe tak, že šálí jeho smysly: chuť (nečekanými kombinacemi surovin), hmat (pomocí virtuální reality), sluch (prostorovým zvukem) i zrak (holografickými projekcemi). Sladké mámení se týká také čichu, když esence rozprášené v místě eventu podporují spontánní asociaci s prostředím – třeba vůně čerstvě pražené kávy, kterou si všichni spojí s kavárnou a dostanou potom chuť ji navštívit.

Pokud jde o samotné vtažení do programu, nejlepším imerzním nástrojem je ten, který dříve na konferencích zakazovali a vypínali: mobil. Dnes se dělají aplikace konferencím na míru, podporuje se sdílení na sítích a ti, kteří nemohou být na místě, očekávají profesionálně pojatý přímý přenos na Facebooku nebo YouTube.

Reklama
ČEZ

Výzvy pro introverty

Pokud si chcete na konferenci nebo večírku v klidu posedět se sklenkou něčeho dobrého, budete to mít čím dál těžší. Trend velí vyrušovat a dostávat lidi z jejich sociální bubliny. Hranice mezi pódiem a diváky se stírá, z akcí se stává cosi jako kolektivní teambuilding zahrnující hry, rozcvičky, soutěže a charitativní sbírky. Všichni musí být veselí.

V případě, že je vaše introvertní já silnější než atmosféra akce, můžete se uchýlit alespoň do bezpečí cateringu. Ale i tady pozor na trendy: pronikla do něj móda raw, super food a veganských pokrmů. Místo prostého nádobí se pochutiny aranžují do komplikovaných a tematicky pojatých scén. „Do popředí se dostávají krajiny vymodelované z jídla. Představte si třeba lesík nebo podmořský svět, kde je jedlé úplně všechno, na co sáhnete,“ popsala tento trend Lorraine Thorneová z britské společnosti Peyton Events. „Pořadatelé zkrátka chtějí něco, co si budou lidé dlouho pamatovat,“ vysvětlila.

Ani přípitky a koktejly nejsou jako dřív: čím dál víc se objevují moktejly (míchané nealkoholické směsi ovocných šťáv a dalších přísad servírované ve vysokých sklenicích). Jídlo a nápoje přes všechny inovace do fáze hologramů naštěstí nedospěly.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)