Reklama
Megaboard

Barevné odměny pro zákazníky

Hrnce, pánve a plyšáky nabízí za nákup spousta firem. Za plnou sběratelskou kartičku si zákazník často musí připlatit.

Značka Bonduelle se v Německu vydala cestou opravdového dárku. Po zakoupení osmi konzerv sterilované zeleniny si zákazník odnesl stylové kuchyňské prkénko zdarma. Design vznikl v součinnosti týmu Bonduelle, reklamní agentury Schröder + Bauer a výrobce nádobí Koziol.

Zadání znělo, že musí jít o ekologický a recyklovatelný produkt, který půjde bez problémů dát do myčky na nádobí a bude při krájení stabilně držet na lince. Bonusem bylo, že nešlo o výrobu zadanou kamsi do Číny, ale byl to od začátku do konce německý produkt. Jako základní materiál byla vybrána termoplastická pryskyřice. Vznikly celkem čtyři barevné varianty s reliéfní krájecí plochou a s ozdobnými okraji vyříznutými do tvaru čtyř různých přírodních motivů odpovídajících nabídce Bonduelle. Na výběr tedy byly mrkev, kukuřice, hrášek a houby. Po čtyřech měsících nezbylo na skladě ani jedno prkénko.

Letos agentura Schröder + Bauer i společnost Koziol za nápad obdržely cenu na soutěži propagačních předmětů v Kolíně nad Rýnem.

Porota německé soutěže Promotional Gift Awards ocenila lákavé provedení a celkovou užitečnost dárku pro spotřebitele.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále