Hrnce, pánve a plyšáky nabízí za nákup spousta firem. Za plnou sběratelskou kartičku si zákazník často musí připlatit.
Značka Bonduelle se v Německu vydala cestou opravdového dárku. Po zakoupení osmi konzerv sterilované zeleniny si zákazník odnesl stylové kuchyňské prkénko zdarma. Design vznikl v součinnosti týmu Bonduelle, reklamní agentury Schröder + Bauer a výrobce nádobí Koziol.
Zadání znělo, že musí jít o ekologický a recyklovatelný produkt, který půjde bez problémů dát do myčky na nádobí a bude při krájení stabilně držet na lince. Bonusem bylo, že nešlo o výrobu zadanou kamsi do Číny, ale byl to od začátku do konce německý produkt. Jako základní materiál byla vybrána termoplastická pryskyřice. Vznikly celkem čtyři barevné varianty s reliéfní krájecí plochou a s ozdobnými okraji vyříznutými do tvaru čtyř různých přírodních motivů odpovídajících nabídce Bonduelle. Na výběr tedy byly mrkev, kukuřice, hrášek a houby. Po čtyřech měsících nezbylo na skladě ani jedno prkénko.
Letos agentura Schröder + Bauer i společnost Koziol za nápad obdržely cenu na soutěži propagačních předmětů v Kolíně nad Rýnem.
Porota německé soutěže Promotional Gift Awards ocenila lákavé provedení a celkovou užitečnost dárku pro spotřebitele.