Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

American Express a hvězdy tenisu

Dějiště tenisového US Open loni obohatila scéna Pro Walk spojená se sponzorem American Express. Nešetřila mámením smyslů na všechny způsoby: videomapping, prostorový zvuk a holografické projekce daly fanouškům možnost vžít se do pocitů profesionální tenisové star.

Zvenčí celá fanzóna vypadala jako brandovaný tenisový míček opatřený logem American Express. U vchodu byl každý fanoušek požádán, aby natočil výslovnost svého jména. Potom si mohl na improvizovaném kurtu vyzkoušet švih tenisovou raketou před zrcadlovou plochou. Všechno natáčela skrytá kamera.

Z „kurtu“ vedla cesta do šaten hráčů napodobených do posledních detailů. Sotva se návštěvníci usadili na lavičky, pozdravily je hologramy Peta Samprase a Moniky Selešové.

Reklama
MMcite

Za šatnami byla stěna z LED panelů, na nichž běžely sestříhané záznamy nejlepších hráčů a jejich utkání. Na poslední obrazovce pak čekalo překvapení: každý fanoušek uviděl sám sebe na záznamu ze skryté kamery, jak hraje tenis. Odtamtud už vedla cesta přímo na „stadion“, což byla ve skutečnosti digitální projekce v největší hale fanzóny.

Přivítejte nové hráče

Překvapení pokračovalo tím, že příchod každého hráče-fanouška „na kurty“ ohlásil tlampač, ze kterého se ozval záznam jména natočený u vchodu do fanzóny. Díky panoramatické projekci se fanoušek ocitl uprostřed digitálního publika, které kolem něj jásalo a vítalo ho na „zápase“. Vše snímala kamera a obraz z ní byl přenášen na obří virtuální obrazovku, která byla součástí projekce.

Pak už byl čas na zápas. Fanoušek dostal raketu a musel sehrát poslední podání s virtuálním protihráčem a reagovat na digitální míček. Pochopitelně vždycky vyhrál a na konci si mohl z mobilní aplikace stáhnout videozáznam svého tenisového zážitku s komentářem hvězd. Fanzónou prošlo na 5000 fanoušků a získala celostátní mediální pokrytí ve všech hlavních stanicích, na webech a v časopisech.

Proč se na tenis jenom dívat, když si ho můžete zahrát? Aktivaci připravila newyorská agentura Momentum Worldwide a po právu získala zlato na letošních Stevie Awards.
Foto: Momentum Worldwide

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu