Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Alíku, trhej! Politik v zemi pejskařů

Nemohlo se to sejít lépe. Téma o marketingu krmiv pro domácí mazlíčky jsme plánovali delší dobu, ale nakonec se časově kryje s aférou předsedy lidovců Pavla Bělobrádka. Místopředseda vlády na Facebooku okomentoval příspěvek konzervativní blogerky, která se svěřila, že jí umřel pes. Veterinární vzdělání u něj převážilo nad empatií a začal ji poučovat, že pes může leda tak pojít nebo chcípnout, ale ne umřít. K tomu dodal pár šťouchanců, jak je připisování lidských vlastností zvířatům modernistické a levicové.

Pustit se do podobných úvah zrovna v Česku je hazardérský kousek. Horší by už bylo asi jenom zdražení piva a znesvěcení hřbitova. Připomeňme tedy šéfovi křesťanských demokratů, že se o voličskou přízeň uchází v zemi, kde domácnosti za péči a potravu pro domácí mazlíčky vydají přes 12 miliard korun ročně. Jednoho nebo více psů má 28 procent českých domácností. To už je pořádná armáda, úplná konspirační síť propojená ranním venčením.

Lidovecký holobrádek se zastyděl a slíbil, že už nebude „dělat humory na internetech“. Možná se jenom bojí, aby se mu za zády neozvalo tlumené vrčení následované hromadným povelem „trhej!“.

Reklama
MMcite

Příjemné čtení

Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)