Nemohlo se to sejít lépe. Téma o marketingu krmiv pro domácí mazlíčky jsme plánovali delší dobu, ale nakonec se časově kryje s aférou předsedy lidovců Pavla Bělobrádka. Místopředseda vlády na Facebooku okomentoval příspěvek konzervativní blogerky, která se svěřila, že jí umřel pes. Veterinární vzdělání u něj převážilo nad empatií a začal ji poučovat, že pes může leda tak pojít nebo chcípnout, ale ne umřít. K tomu dodal pár šťouchanců, jak je připisování lidských vlastností zvířatům modernistické a levicové.
Pustit se do podobných úvah zrovna v Česku je hazardérský kousek. Horší by už bylo asi jenom zdražení piva a znesvěcení hřbitova. Připomeňme tedy šéfovi křesťanských demokratů, že se o voličskou přízeň uchází v zemi, kde domácnosti za péči a potravu pro domácí mazlíčky vydají přes 12 miliard korun ročně. Jednoho nebo více psů má 28 procent českých domácností. To už je pořádná armáda, úplná konspirační síť propojená ranním venčením.
Lidovecký holobrádek se zastyděl a slíbil, že už nebude „dělat humory na internetech“. Možná se jenom bojí, aby se mu za zády neozvalo tlumené vrčení následované hromadným povelem „trhej!“.
Příjemné čtení
Tiskové zprávy, náměty a ohlasy posílejte na [email protected].