9. Kampaň podpoří sport i značku Czech Team

Český olympijský výbor (ČOV) by rád vypadal jako moderní organizace, chtěl by posílit značku Czech Team a zároveň podpořit v Česku sport jako takový. To všechno má zastřešit nová kampaň, jejímiž tvářemi se stali úspěšní a mladí čeští sportovci. Cílit má hlavně na mládež. „Chceme ji inspirovat, připomenout pozitivní sportovní vzory,“ řekl předseda ČOV Jiří Kejval. Kampaň poběží hlavně na sociálních sítích. Akční fotografie z produkce fotografa Herberta Slavíka a grafika Milana Jaroše však budou vidět i na billboardech. Na těch jsou sportovci „ve svém živlu“ – třeba olympijského medailistu Jiřího Prskavce Slavík fotil pod vodou. „Většina práce se sportem je reportážního charakteru a takové záběry se normálně vytvořit nedají,“ podotkl známý český fotograf.

Jednou z tváří kampaně se stal třeba rychlostní kanoista a olympijský medailista Josef Dostál.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk