Český olympijský výbor (ČOV) by rád vypadal jako moderní organizace, chtěl by posílit značku Czech Team a zároveň podpořit v Česku sport jako takový. To všechno má zastřešit nová kampaň, jejímiž tvářemi se stali úspěšní a mladí čeští sportovci. Cílit má hlavně na mládež. „Chceme ji inspirovat, připomenout pozitivní sportovní vzory,“ řekl předseda ČOV Jiří Kejval. Kampaň poběží hlavně na sociálních sítích. Akční fotografie z produkce fotografa Herberta Slavíka a grafika Milana Jaroše však budou vidět i na billboardech. Na těch jsou sportovci „ve svém živlu“ – třeba olympijského medailistu Jiřího Prskavce Slavík fotil pod vodou. „Většina práce se sportem je reportážního charakteru a takové záběry se normálně vytvořit nedají,“ podotkl známý český fotograf.
Jednou z tváří kampaně se stal třeba rychlostní kanoista a olympijský medailista Josef Dostál.