Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Kampaň podpoří sport i značku Czech Team

Český olympijský výbor (ČOV) by rád vypadal jako moderní organizace, chtěl by posílit značku Czech Team a zároveň podpořit v Česku sport jako takový. To všechno má zastřešit nová kampaň, jejímiž tvářemi se stali úspěšní a mladí čeští sportovci. Cílit má hlavně na mládež. „Chceme ji inspirovat, připomenout pozitivní sportovní vzory,“ řekl předseda ČOV Jiří Kejval. Kampaň poběží hlavně na sociálních sítích. Akční fotografie z produkce fotografa Herberta Slavíka a grafika Milana Jaroše však budou vidět i na billboardech. Na těch jsou sportovci „ve svém živlu“ – třeba olympijského medailistu Jiřího Prskavce Slavík fotil pod vodou. „Většina práce se sportem je reportážního charakteru a takové záběry se normálně vytvořit nedají,“ podotkl známý český fotograf.

Jednou z tváří kampaně se stal třeba rychlostní kanoista a olympijský medailista Josef Dostál.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)