9. Gruppo Campari si vybrala napříč WPP

Nadnárodní výrobce a distributor alkoholických nápojů se sídlem v italském Miláně Gruppo Campari, do jehož portfolia patří na pět desítek značek jako Aperol, Appleton Estate, Campari, Skyy nebo Grand Marnier, si pro globální spolupráci v oblasti marketingu a komunikace vybral „Team Campari“ z různých agentur největšího komunikačního holdingu WPP. Taktéž v severoitalské metropoli dislokovaný tým – konkrétní jména agentur či lidí nebyla zveřejněna – by měl „značkám zajistit přístup ke všem marketingovým a komunikačním službám po celém světě“. Výběr napříč agenturami používají zejména multibrandové koncerny, kterým toto řešení nabízí pokrytí všech komunikačních disciplín, vybrané experty z různých týmů nebo řešení střetu zájmů.

Italská Gruppo Campari vlastní více než 50 italských, ale i zahraničních značek alkoholu.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345