9. Gruppo Campari si vybrala napříč WPP

Nadnárodní výrobce a distributor alkoholických nápojů se sídlem v italském Miláně Gruppo Campari, do jehož portfolia patří na pět desítek značek jako Aperol, Appleton Estate, Campari, Skyy nebo Grand Marnier, si pro globální spolupráci v oblasti marketingu a komunikace vybral „Team Campari“ z různých agentur největšího komunikačního holdingu WPP. Taktéž v severoitalské metropoli dislokovaný tým – konkrétní jména agentur či lidí nebyla zveřejněna – by měl „značkám zajistit přístup ke všem marketingovým a komunikačním službám po celém světě“. Výběr napříč agenturami používají zejména multibrandové koncerny, kterým toto řešení nabízí pokrytí všech komunikačních disciplín, vybrané experty z různých týmů nebo řešení střetu zájmů.

Italská Gruppo Campari vlastní více než 50 italských, ale i zahraničních značek alkoholu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk