Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

9. Gruppo Campari si vybrala napříč WPP

Nadnárodní výrobce a distributor alkoholických nápojů se sídlem v italském Miláně Gruppo Campari, do jehož portfolia patří na pět desítek značek jako Aperol, Appleton Estate, Campari, Skyy nebo Grand Marnier, si pro globální spolupráci v oblasti marketingu a komunikace vybral „Team Campari“ z různých agentur největšího komunikačního holdingu WPP. Taktéž v severoitalské metropoli dislokovaný tým – konkrétní jména agentur či lidí nebyla zveřejněna – by měl „značkám zajistit přístup ke všem marketingovým a komunikačním službám po celém světě“. Výběr napříč agenturami používají zejména multibrandové koncerny, kterým toto řešení nabízí pokrytí všech komunikačních disciplín, vybrané experty z různých týmů nebo řešení střetu zájmů.

Italská Gruppo Campari vlastní více než 50 italských, ale i zahraničních značek alkoholu.

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)