Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

8. Albert musí odškodnit Lidl za srovnávací kampaň

Vrchní soud v Praze přikázal, aby společnost Ahold, která vlastní supermarkety Albert, zaplatila konkurenčnímu Lidlu stotisícové odškodné a omluvila se mu za nekalou soutěž. Důvodem je dva roky stará srovnávací reklama v prodejně Albert v Hradci Králové. Dvoumetrový poutač tvrdil, že je Albert levnější než Lidl, jenže v ukázkovém nákupu byly započítány i položky, které Lidl vůbec neprodává. Bez nich by nákup v Albertu byl dražší. Albert se význam reklamy snažil bagatelizovat s tím, že jen chtěl uklidnit své zákazníky, že u něj nakoupí levněji. „Běžní spotřebitelé jsou opatrní a nenechají se tak ovlivnit,“ tvrdil právník Jan Šturm. „Pokud by ta srovnávací reklama nefungovala, tak by ji asi nepoužívali,“ reagoval právník Lidlu Radovan Kubáč. Albert se podle rozsudku musí omluvit přímo v prodejně a otisknout dva půlstránkové inzeráty v Hradeckém deníku, ve kterých všechno uvede na pravou míru. Ahold se původně chtěl omluvit jen neveřejně.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)