Srovnávač Heureka.cz se vrací s reklamou do televize. Jejím cílem je podpoření positioningu Heureky jako nákupního rádce. Televizní spoty poběží na kanálech Primy, Barrandova a Óčka. Videa se objeví také v on-linu na YouTube, Facebooku a na velkých zpravodajských serverech. Klipy vznikly ve spolupráci s reklamní agenturou Saatchi & Saatchi. V produkci Adwood se jejich režie ujal Daniel Růžička. Mediální plánování zajistila agentura PHD. Heureka se s brandovou kampaní vrací do televize po třech letech. „Kampaň zdůrazňuje, proč by měli lidé nákupy začínat přímo na Heurece, nejen u nás porovnávat ceny. Najdou u nás totiž největší počet recenzí přímo od zákazníků,“ říká ke kampani Marek Dobrý, brand manager srovnávače, který vyhledává ceny v internetových obchodech.
Spot Heureky.cz bude k vidění ve dvou verzích a má za cíl představit „upřímné recenze v nezvyklých situacích“.