6. Heureka.cz spouští televizní kampaň

Srovnávač Heureka.cz se vrací s reklamou do televize. Jejím cílem je podpoření positioningu Heureky jako nákupního rádce. Televizní spoty poběží na kanálech Primy, Barrandova a Óčka. Videa se objeví také v on-linu na YouTube, Facebooku a na velkých zpravodajských serverech. Klipy vznikly ve spolupráci s reklamní agenturou Saatchi & Saatchi. V produkci Adwood se jejich režie ujal Daniel Růžička. Mediální plánování zajistila agentura PHD. Heureka se s brandovou kampaní vrací do televize po třech letech. „Kampaň zdůrazňuje, proč by měli lidé nákupy začínat přímo na Heurece, nejen u nás porovnávat ceny. Najdou u nás totiž největší počet recenzí přímo od zákazníků,“ říká ke kampani Marek Dobrý, brand manager srovnávače, který vyhledává ceny v internetových obchodech.

Spot Heureky.cz bude k vidění ve dvou verzích a má za cíl představit „upřímné recenze v nezvyklých situacích“.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia