Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

6. Heureka.cz spouští televizní kampaň

Srovnávač Heureka.cz se vrací s reklamou do televize. Jejím cílem je podpoření positioningu Heureky jako nákupního rádce. Televizní spoty poběží na kanálech Primy, Barrandova a Óčka. Videa se objeví také v on-linu na YouTube, Facebooku a na velkých zpravodajských serverech. Klipy vznikly ve spolupráci s reklamní agenturou Saatchi & Saatchi. V produkci Adwood se jejich režie ujal Daniel Růžička. Mediální plánování zajistila agentura PHD. Heureka se s brandovou kampaní vrací do televize po třech letech. „Kampaň zdůrazňuje, proč by měli lidé nákupy začínat přímo na Heurece, nejen u nás porovnávat ceny. Najdou u nás totiž největší počet recenzí přímo od zákazníků,“ říká ke kampani Marek Dobrý, brand manager srovnávače, který vyhledává ceny v internetových obchodech.

Spot Heureky.cz bude k vidění ve dvou verzích a má za cíl představit „upřímné recenze v nezvyklých situacích“.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)