5. Na trhu sílí spekulace o prodeji Markízy a Novy

Mediální společnost CME se podle internetových magazínů Echo24.cz a CzechCrunch chystá prodat své televizní skupiny v Česku a na Slovensku, tedy Novu a Markízu. Oba weby to tvrdí s odvoláním na své zdroje obeznámené s plánovanou transakcí. Ředitel CME pro vztahy s investory Mark Kobal na zprávy o prodeji stručně reagoval slovy, že fámy nekomentuje. Spekulace podporuje červencové oznámení prodeje chorvatské Novy a slovinské Pop TV v přepočtu za šest miliard korun. Podle Echo24 jsou jednání o prodeji teprve na samém začátku a transakce zahrne i rumunské a bulharské aktivity CME. Balík televizních skupin má mít podle webu hodnotu nejméně jedné miliardy dolarů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka