4. Penny Marketu natočil reklamu zákazník

Obchodní řetězec Penny Market se v televizi bude propagovat reklamou, která vznikla v rámci zákaznické soutěže. Vítězný spot, za který jejímu tvůrci Filipu Hostýnkovi Penny Market vyplatí 150 tisíc korun, půjde do vysílání 28. září. Podle manažerky strategického marketingu Penny Zlaty Ulrichové video překvapilo svou profesionalitou. „Dodržuje strukturu současných Penny spotů, zajímavě zpracovává téma českých potravin a ostatních výrobků z Penny a je zábavné,“ řekla. Odborná porota složená ze zástupců Penny a kreativní agentury vybírala z více než 160 zaslaných videí. Další dva soutěžní spoty pak Penny Market odmění částkou 50 tisíc korun.

Vítězná reklama se odehrává na chalupě. Natočena je v podobném duchu jako ostatní reklamy Penny od profesionálů.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia