Reklama
Megaboard

4. Penny Marketu natočil reklamu zákazník

Obchodní řetězec Penny Market se v televizi bude propagovat reklamou, která vznikla v rámci zákaznické soutěže. Vítězný spot, za který jejímu tvůrci Filipu Hostýnkovi Penny Market vyplatí 150 tisíc korun, půjde do vysílání 28. září. Podle manažerky strategického marketingu Penny Zlaty Ulrichové video překvapilo svou profesionalitou. „Dodržuje strukturu současných Penny spotů, zajímavě zpracovává téma českých potravin a ostatních výrobků z Penny a je zábavné,“ řekla. Odborná porota složená ze zástupců Penny a kreativní agentury vybírala z více než 160 zaslaných videí. Další dva soutěžní spoty pak Penny Market odmění částkou 50 tisíc korun.

Vítězná reklama se odehrává na chalupě. Natočena je v podobném duchu jako ostatní reklamy Penny od profesionálů.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále