4. Kampaň ukazuje vězně, kteří si už „odseděli“ své

Ukázat bývalé vězně jako aktivní lidi, kteří chtějí překročit svou trestní minulost. To má za úkol nová osvětová kampaň „Nesedím, pracuji“ neziskové organizace Rubikon Centrum, která už přes 20 let pomáhá lidem s trestní minulostí. Na vizuálech jsou vyfoceni zedník, řidič autobusu, administrativní pracovnice a zahradnice v době přestávky, při odpočinku. Postava vždy záměrně sedí. Reklama ukazuje, že každý, kdo má motivaci začít ve svém životě znovu, má dostat šanci. „Kampaň se dotýká trestní minulosti, neukazuje ji však jako stigma, ale opravdu jako minulost, od které se člověk odrazí a poučen se navrací do fungujícího kolektivu,“ říká Anita Beganyová, PR ředitelka Rubikon Centra. Námět připravilo kreativní studio Družina.

Vizuály kampaně „Nesedím, pracuji“ se objeví na veřejných reklamních plochách, v MHD i jako inzerce v Deníku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk