Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

4. České reklamy vedou v používání multimédií

Více než polovina českých digitálních kampaní, 57 procent, cílí na uživatele pomocí multimediálních formátů. Podle průzkumu AdMonitor společnosti Gemius je to nejvíc ze všech dvanácti států v regionu střední a východní Evropy. Meziročně využívání rich media formátů (flashových animací, streamovaného videa, interaktivních aplikací nebo on-line her) narostlo o 13 procent. Na druhou stranu máme ze všech států v regionu nejnižší míru prokliku. Meziročně se poměrně výrazně snížila z 0,57 procenta na 0,43 procenta. Nejvyšší je na tabletech (dvě procenta). Nejvíc na reklamy klikají nejstarší uživatelé ve věku 55-69 let (téměř třetina všech kliknutí).

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)