Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

2. Nezdařená kampaň potápí mezinárodní PR firmu

Globální PR agentura Bell Pottinger, specializovaná na citlivé kauzy v mezinárodní politice, se ocitla na pokraji krachu. Klienti i zaměstnanci ji opouštějí poté, co vyšla najevo její neetická kampaň stimulující rasové napětí v Jihoafrické republice. Aby agentura odvedla pozornost od skandálů bohaté rodiny, spustila na sociálních sítích přes falešné profily kampaň „proti bílému monopolnímu kapitálu“ a strašila „ekonomickým apartheidem“. Inkasovala za to sto tisíc liber měsíčně. „Bell Pottinger zneuctil svými činy PR průmysl a za to ho potkaly nejhorší sankce,“ řekl na adresu firmy generální ředitel britské PR asociace Francis Ingham, která agenturu vyloučila. Firma dříve pracovala třeba pro bahrajnskou a egyptskou vládu nebo první dámu Sýrie Asmu al-Assadovou.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)