Reklama
Megaboard

2. FLEMA: Na shortlistu je 12 kampaní

Dvanáct kampaní postoupilo do finále 12. ročníku soutěže FLEMA Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku. Dvě nominace patří agenturám ze Slovenska, zbylých deset bylo přiděleno českým subjektům. Za čtyřmi přitom stojí sami zadavatelé. Nejvíc nominací – čtyři – má ve finále česká agentura PHD, po dvou česká pobočka slovenské Zaraguzy a Plzeňský Prazdroj. Vítěze jednotlivých kategorií vybere užší porota, slavnostní vyhlášení výsledků proběhne 2. listopadu, kdy budou udělena i ocenění Inovativní agentura, Inovativní zadavatel a Grand Prix. Soutěž doplňuje mezinárodní FLEMA Media Conference, která se letos koná 13. října.

Plzeňský Prazdroj dostal jednu z nominací za projekt „nejdražších pivních lahví na světě“.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále