Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

10. Další tah německých médií proti Facebooku

Několik německých společností v čele s vydavatelskou skupinou Axel Springer pracuje na nástroji Verimi, který má návštěvníky digitálních služeb vymanit z područí Googlu a Facebooku. Verimi bude od začátku roku 2018 sloužit k rychlému zabezpečenému přihlašování na různé weby a uživatel bude mít kontrolu nad tím, komu poskytuje data o svém profilu. Zároveň z něj ovšem bude cenná platforma pro média a inzerenty, kteří získají vhled do chování lidí napříč službami od předplatného novin po nákup letenek. Umožní to přesně cílenou reklamu podle preferencí konkrétních uživatelů. Vše splňuje přísné evropské předpisy o ochraně osobních údajů, které budou platit od května 2018.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)