10. Další tah německých médií proti Facebooku

Několik německých společností v čele s vydavatelskou skupinou Axel Springer pracuje na nástroji Verimi, který má návštěvníky digitálních služeb vymanit z područí Googlu a Facebooku. Verimi bude od začátku roku 2018 sloužit k rychlému zabezpečenému přihlašování na různé weby a uživatel bude mít kontrolu nad tím, komu poskytuje data o svém profilu. Zároveň z něj ovšem bude cenná platforma pro média a inzerenty, kteří získají vhled do chování lidí napříč službami od předplatného novin po nákup letenek. Umožní to přesně cílenou reklamu podle preferencí konkrétních uživatelů. Vše splňuje přísné evropské předpisy o ochraně osobních údajů, které budou platit od května 2018.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia